två otroligt finna dagar

idag och igår har det varit två toppen dagar.:) solen har strålat och värmen bara flödar in och hästarna har gått i hagen utan täcken och igår fick alla sig en ordentlig borstning av mig när de kom in, så då blev de tglada hopaps jag.:):) sen kom ju min syster Matilda på ett snabbt besök också hon kom igår och då åkte vi till ullared i batman bilen.:D:D sen så blev det långpromenad med kira och kollade på fjordingar och gick super långt alla tre var nog ganska trötta när vi kom hem igen.:):) men skönt var det.:):)

idag så har solen varit fantastisk och jag började jobba på min bränna inför sommaren.:):) 29 grader på min uteplats på lunchen inte illa, gött var det i alla fall.:):) red Gucci idag och hon var så fin, galoppade på henne också super mysig tycke rom henne mer och mer.:):) tilda fick också sitta på henne och sen fick hon även rida linus:) dvärjen på jättehästen.:):)Linda var här också och red silvana så alla plalr har gjort något idag utom ville som tapapt en sko.

När syster åkt på eftermiddagen så fixade jag vatten till polalrna och sen började jag städa utestallet med högtryckstvätten coh då svänger två riktigt snygga motorcyklar in på gårdsplanen och de körs av Adam och johan.:) de två som byggde upp mitt nuvarande hem efter branden.:) var trevligt att prata lite med dem.:)

Sen kom Moa och hon hjälpte till med utestallet och sen var vi så varma båda två så vi åkte upp till björkäng och köpte glass.:):):):):):):)
Hästarna fick vara ute till klockan sex idag vilket jag tror de tyckte var skönt.:):) de var i alla fall nöjda när de kom in igen i alla fall.:):) och så har jag klippt halva tuffis.:):)han blev så fin.:):)


VÅREN är här:D:D:D:D gucci gör vårskutt i hagen.:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback