trött som en loppa

igår blev det ingen blogg varför? jo för att jag kom hem tio i två i natt och skulle upp sju så kände att jag skippade bloggen då och skriver nu i stället om vad jag gjorde i gårdagen. Men för det så behöver jag blrja med förgår kväll då det också blev sent.:)

för på fredagskvällen kom ne mycket god vänn till mig mitt i natten kom hon som ett yrväder, Karro:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D hon kom runt tovl tiden emn sen satt vi och babblade om allt och lite till tills klockan var halv två.:):):):) så blev lite sovmorgon i går då jag var ledig.:):) karros mamma och nisse var också med så när vi hade ätit frukost så tog vi bilen till horese farm för de skulle fixa något där, och sen till tretoppar och åt glass.:):):)

Efter det så kote vi hem til lgården och packade in karros alla holland grejer i deras bil och sen blev det ullared, och det var sjukt mycket folk, men jga kom ut därifrån två eller tre timmar senare utan en enda pryl så mitt besök var ju lyckat för plongboken.:):)

Sen hem til lgården och jag var ju tvungen att gå med kira lite.:):) sen åkte vi igen för karro skulle träffa adam så ja jag åkte med dem då också, vet inte o mjag skulle ha gjord det då det blev sent men karro ville så jag följde med, trevligt för adam har köpt ett hus och det var jättefinnt, och så har han tågrälsen presic utanfrör så vink vink till syster min, dock såg jag inte ett enda ö-tåg igår emn endå.:):)

Sent blev det i alla fall, halv två åkte vi där ifrån efter en trevlig kväll.:D:D får se när man träffar alla trevliga igen.:):) eftersom det inte är långt kvar nu.:):)

jaja gröten kallnar och jag är fortfarande trött so men loppa.:):) ha en bra dag alla:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback