pållefanter

idag har det varit en fantastisk dag, på lunchen var det över 30 grader på min uteplats, inte illa tycker jag:D:D:D efter lucnen red jag och linda ut på linus och gucci och det var fantastiskt roligt tycke rjag, galopp på gröna åkerstigar och trav på sandiga skogsstigar:):):):):):) helt fantastiskt och massa prat och skratt, precis som en uteritt ska vara:D:D:D:D
och så har jag lärt mig ett nytt ord idag, Pållefant är inte det hur bra som helst när man vill göra vardagen lite roligare:):) ska lätt börja säga det oftare, tack ör att linda hade skrivit det bra ordet på Facebook.:D:D:D
Blir ju glad bara jag tänker på det ordet:):):):)

Eftermiddagen spenderades i Frillesås med Lina och zermi för de hoppade där:):) på en fin utebana:D jag avr mäst med som sällskap men också som fotograf, blev några bilder som jag blev extra nöjd med och de kommer här.:):)







Kommentarer
Lina säger:

Så fina bilder!!!!!

2012-05-22 | 22:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback