känner du lukten av hav och disel

idag har jag avrit ledig men sovmorgon han jag inte med, vaknade åtta och var pigg som en mört, åt en snabb frukost och sedan gick jag ut och promenerade genom skogen till ullas stall där lina stod coh mockade hästskit. gav henne sällis ända fram till lunch och då hade jag kollat på hela tiden och så sopade jag lite i gången också efter henne, men bara för att jag blev så kall av att sita stilla.:):):):):):) sedan hjälpte jag henne hoppa zermi också och det gick finnt var roligt att se honom in acton igen.:):):):):):)

När jag kom hem till mig igen så drog jag fram greta och utrotade alla mina fina damråttor, känndes hemskt att ta död på mina vänner men de var behövligt de hade vuxit sig så stora plus att de har varit väldigt bråkiga nu de senaste dagarna då de börjat klättra på golvlisterna, inge bra.:) det posetiva avr ju att greta blev mätt och belåten efter motionsrundan på vardagsrums mattan.:):):)

sen så fixade jag till mitt urtrista hår lite gran och åkte till coop och källsorterade lite papper och kartonger.:):):) och efter det till stationen i varberg för at tåka lite tåg, skulle bege mig till sköna götet för att möta yster syster, hihi hon jobbade på tåget idag så då fick vi lite extra tid att prata, dok så satt hon i personalkupen nästan hela tiden så det blev inte så mycke textra tid.:)

När vi kom till Götet så hjälpt ejag henne lite smått på hennes jobb då hon skulle lasta ur cafevagnen.:) börjar känna mig lite hemma där nu har varit där ganska många gånger nu, på väldigt kort tid tycker jag.:)
När hon var klar begav vi oss till Biopalatset för att fixa biljeter till Dark Shadows, och jaaaaaaaaaaa, den var super rooolig:D:D men tyvärr tyckte jag att den spårade ut lite väl mycket de sista tio minutrarna men om den inte hade gjort de tås hade de tinte varit någon tim burton film och nu var det ju det så det gjorde inte så mycket.:) jhonny Depp var då med som huvudroll och så fick alice copper vara med på ett hörn också, det var roligt.:):) han är ju så bra.:D:D

efter bion gick vi tillbaka till tågstatonen för jag skulle ta 20:42 tåget hem, när vi komme rditt kommer yster på att det är "söndag "idag och då går de tinga 20:42 tåg utan 21:42 så vi köper biljett til lmig sen går vi en promenad längst kajen och kollar på båtar och drar in den härliga doften av hav och disel som min yster till syster utryckte det.:):) en trevlig kväll hade jag i alla fall:D:D imorgon jobb som vanligt, det blir nog lite tröttsamt tror jag.:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback