hej på dig

idag så har jag gjort det vanliga, mockat, tagit ut hästarna, haft problem med Linus och busat med grå i hagen.:):):):):) och Silvana var iväg med sofia till svante johansson på hoppträning, hade gått bra de hade hoppat massor.:):) och sen så på kvällskvisten kom Antrax hem till oss igen från Holland.:):):):) söta stora hästen, var lite skakig i benen då han klev av lastbilen, plutten, tror han blev glad då han fick komma in i sin gamla box igen.:):) Silvana blev glad att se sin kompis igen, imorgon ska han få gå ut i hagen och bara mysa och kanske bli longerad så han får röra på sig lite, nu tror jag ju att han kommer röra sig ganska mycket i hagen men endå, ska försöka komma ihåg kameran så det kanske kan bli någon glädjande bild av det hela.:) hoppas på finnt väder imorgon för idag ahr det varit toppen.:):)

blev taos på kvällen för mig och så Lejonkungen, hihi, kan hela utantill men gråter och ryser varje gång jag ser den älskar den.:):):):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback