åter igen en varm och solig dag

:D:D:D sommar, sommar och sol havet och vinden och doft av kaprifol.:D:D:D:D:D underbart väder idag, otrol.igt att somamren äntligen kommit:D:D:D:D

Gårdagens promenad kändes idag kan ajg säga, mina ben var lite trötta men gjorde klart i stallet och promenarade genom skogen till Lina för en liten pratstund och för att lämna tillbaka hennes nyckel.:):) sen gick ajg med henne och zermie när de tog en promenad, runt på stora vagen och grusvägen mot mig tillbaka så då var de tju perfekt att gå med då jag bara kunde slinka in i stallet då vi kom förbi hos kroon.:):):)

efterlunchen så longerade jag silvana i pessoan och badade henne och fixade broddhålen på henne hon ska nämligen tävla i helgen så då måste man avra fin.:D och så kom moa med annika och de fixade Antes tappsko och så värkade de grå också.:):) sen for de igen.

Sofia red ante på kvällen poch så kom Evelina med Mena så nu har vi en Rolex i stallet igen.:D hihi fast en lite rundare rolex och en som inte hoppar lika högt.:):) men söt är han  ialla fall.:):):)


Solgroda:D:D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback