åh vilken härlig dag

Denna dag har bara varit toppen:D:D började med att ta ut och mocka förstås på morgonen och sne gick jag med kira så hon fick leka med konjak och så fick ju jag prata lite med lina.:D:D sen följde jag med lina till Rolfstorp till zypresse och cia och när jag kom hem igen var det lunch.:) och efter lunchen så tog jag ut hinder på utebanan och det blev jättefinnt.:D:D:D

klippte gucci idag också inte hela försts men halsen och lite på magen så hon inte blir så svätig när jag rider henne.:):) sen så var klockan fyra så då tog jag in de andra och så fick de mat.:):)

Var in och åt en snabbs själv inna jag gick ut igen för att rida, hade bestämt med lina att vi skulle rida ut en sväng så vi tog samma väg som jag red med emelie och linda igår men när vi kommit töver landsvägen och in på skogen på andra siddan så tog vi höger istälelt för vänster som vi gjorde igår och kom in på en super fin väg som gcik längst en åker och där travade och galopperade vi, hur mysigt som helst.:):):):):) och sen såg vi havet så vi tog sikte på det och kom ända fram,:D:D:D:D:D:D jag har aldrig ridit vid havet förut så jag avr ju mer än lycklig då vi kom fram.:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
På hemvägen så travade och galopperade vi och gucci bara rullade på jag ahde halv långa tyglar hela tiden och hon bara gick som en klocka.:):) var så mysigt.:):):):):):):):)


Utebana med hinder på.:D:D:D


Gucci redo för tur i kvällssolen.:D:D:D:D:D:D


HAVET:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D


Dessa fick vi bekanta oss med också, hur söta kossor som helst, de kom fram till staketet sen gick de med oss och nägra sprang och busade också.:D:D så söta:D:D de såg så glada ut så de ger nog massor av bra mjölk.:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback