veckan genom min mobilkamera


Max var väldigt nyfiken på mig en av dagarna då han fick komma ut.:):)


Silvana sov/solade sig i hagen en eftermiddag då jag skulle ta in henne.:)


Gustav visar att han kan sitta på staketet.:):) även denna vecka har han viljat vara med överallt.:):):)


Fixade med fodret, denna finna vita säck rymemr 800 kg så det blev många vändor med käran och hinken som ni kan se i bakrunden.:)


Körde ju även en hel gösselhög  i veckan, så här finnt blev det då allt gössen var borta, tyvärr glömde jag ta en bild då allt var kvar men resultatet blev väldigt bra.:):)


Vinten återvände til loss också på torsdagen såg det ut så här når jag avknade.:/


Denna vecka knäckte jag äntligen kåden till Konjak också, efter ett års hård kamp om att bara få mysa med henne, då jag endast har fått leka med henne hela tiden eftersom hon bara smitter iväg då jag vill mysa men i veckan kom jag på vad jag gjort för fel, jag ahr ju inte gett henne godis så nu har jag lite godis i jackan så nu är hon och myser med mig hela tiden i stället.:):)


gustav gav mig hjärtatack då han dundrade ner i ventilationen i lunus box då jag mockade, och där satt han sen en stund inna ahn gled iväg upp på höskullen igen.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback