Torsdag

idag är min lediga dag, och jag har itne gjort något vettigt alls.:) sov til lnio ungefär och sen låg jag på soffan til lhalv elva då jag bestämde mig för att fäga håret rött.:):) japp rött blev det kanske inte men lite rödaktigt, första gången jag färgar helt själv och jag lyckades ganska bra, bara en liten färgfläck på kinden och så en lite störe på handfattet i badrummet, men annars så var de tbara håret som blev rött.:):)

efter lunchen som för mig bestod av en smörgås med leverpastej på och så ett glas vatten. ja jag vet inte bästa lunchen men så fick det bli idag, sen fixade jag till mig så jag såg lite mer respektabel ut för allmänheten och så åkte jag till dårhuset ullared, jag var igentligen inte ute efter något men ville åka dit endå, och som alla andra gånger så komemr jag där ifrån med lite små saker. Det jag tycker är mäst roligt är att bara gå runt där och se på alal de människor som är där och deras kundvagnar som är överfulla med onödiga saker. själv så blev de tinget onödigt denna gång för mig, så är ganska stållt över det, fyra filmer (jo kanske lite onödigt men men) det var i alla fall, Step up3, fame, honey2 och madagaskar.:):) och så ett par ridstrumpor och ridvantar och en fanta som smakade gudomligt bra.:):)

nu har jag just kolalt på madagaskar och nu har jag just börjat kolal p åstep up3.:D:D

imorgon blir det jobb igen och så kan jag även medela att det bara är fem dagar kvar tills jag åker till stockholm och sex dagar tills flygplanet mot...LONDON lyfter fårn arlanda.:):) för jag ska åka till LONDON, frör jag ska åka till LONDON....TJOHOO:D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback