kortslutning i mitt hus

kortslutning i mitt hus, ja det blev det igår då jag kom in eftet kvällsfodringen och skulle ladda mobilen, ohc på stickkontakten så hade det fansnat ett långt hårstrå, inge bra det small och blixtrade till i uttaget och så blev det kolsvart, såg int ens handen framför mig, trevade mig fram till städskåpet där jag frenetiskt trevade efter en ficklampa, hittaden den och tog mig till säkringsskåpet bakom spegeln i halen och där så fick jag ändra tillbaka en säkring som gått och sen ut i garaget för att fixa huvudsäkringen så att kyl,frys och tv skulle funka igen.
efter det gick jag och la mig och sov kanonbra hela natte.:):)

dagen i övrigt då, jo den har varit bra, mockade åt både lina och moa, fick en liten gloria över huvudet, det är så roligt att vara snäll för de uppskattar det värkligen, gjorde även höpåsar åt lina så hon bara behövde fokusera på ridningen.:):)

Körde in en höbal också och den var super fin.:)

Efter jobbet gjorde jag ett besök på elgiganten och fixade en ny laddare till mobilen för en ny mobil det får vänta ett tag till, för först vill jag invistera i en Nikon 1, som är en liten kamera och åh jag vill bara ha den.:):)



nu börjar det närma sig ordentligt, för imorgon åker jag up ptill stockholm och på torsdag drar jag till London.:D:D:D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback