jobbdag

idag har jag jobabt som vanligt igen.:D:D och de thar varit lugnt och skönt.:) Red på eftermiddagen, på Linus. var så finnt väder att jag tog en tur ut i naturen och så fick jag moa med mig på Leon.:D:D vi tog den vanliga turen, runt varevägen och så.:) gick överförväntan väldigt bra, Linus skötte sig super dock så var det krokodiler i den stora vattenpölen och de bet efter honom så han hopapde över dne från stillastående och jag var inte alls med, så hamnade på halsen på honom och var nästan på väg ner i leran själv, men höl mig kvar, tack vare att moa stopade vägen för linus och mig med Leon så han var tvungen att dra upp huvudet igen så jag hamnade i sadeln igen.:) turen var välidgt fin och trevlig i övrigt.:):) och moa är hur rolig som helst.:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback