in i dimman

idag ahr hästarna skött sig  vilket var skönt, dimman ahr tagit sitt grep om oss så den är man ju lagom trött på.
trött är jag hela tiden också, helt galte vad trött jag är på att gå upp på morgonen, det där klivet upp ur sängen är jobbigt tycker jag sne går det bra, går och lägger mig tidigt också, för jag är så trött.:)

idag har sofia ridit silvana och ville och Emelie red linus själv så ingen ridning för mig idga, vilket var ganska skönt då min underarm inte alls mår så finnt som den borde, tror jag sträkte til lden lite då linus hoppade vattnet så överangaskerat i förgår.:(

och så kom ihåg att ändra klockan en timme fraåt i kväll så blir det rätt tid imorogn då du vaknar.:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback