äventyret har börjat

idag jobbade jag bara till lunchen sen gjorde jag mig klar in för resan upp till Stockholm.:) men fram till lunch så jobbade jag och då började jag med att fodra mig själv innan jag fodrade pollarna och sen ful lfart fram til ltolv.:) fixade höpåsar till uteboxarna, plockade undan hinder i ridhuset samt körde ridhuset och tog på hästarna täcken och de värse skydd inför utgång.:) allt detta gjorde jag på en timme så klockan åtta var alal polalr redo för att gå ut och alla avr ute runt halv nio och då var det bara mockning kvar samt några i skritten som skulle ut också.:) var klar med allt runt halv elva så softade runt lite i solen och hade det bra.:)

åt lunch och sen fuixade jag till mig lite för att åka tåg mot stockholm.:):):) för imorgon ska jag åka till LONDON:):):):):):) så bloggen går i ide under helgen och tar fart igen på tisdag kväll eller onsdag kväll beror på vad jag orkar.:)

ha en fin helg alla som läser min blogg och njut av vårsolen om den stannar kvar.:):):)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback