vad kommer hända nu

jaha, då jobabr man inte med hästar längre då, (för tillfället) vem vet kanske jag hittar något nytt hästigt, det får vi se. men til lsaken är ju den då att det kanske inte blir så mycket hästigt här på bloggen nu, men det är ju en hästblogg aså ska göra mitt bästa för att hästandan ska hålla sig vid liv här, komme rnog gå ganska bra då jag ahr MASSOR av bilder och så har jag ju min kategori "hovspår i mitt liv" och där kan det ju dyka upp en hel del nu då jag ahr en del hästar att skriva om. :) annars så komme rdet väll vara som vanligt här, lite text om hur jag har det och massa bilder:):):)

Men nu till något som har snurrat i mitt huvud ett tag til loch från, och det gäller Antrax och men gamle sköthäst Domingo. Enligt mig så är de lika som bär utsenede mässigt, lika höga och bruna, svarta ben och så en lite vit grej i pannan lika lite pannlugg och ja enligt mig så är de väldigt lika, vad tycker ni???


Antrax överst och Domingo underst                                            Antrax                               Domingo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback