solen kom fram på heltid idag

Dagen började som det började igår, en ridtur med Malena, Etta och Peppo:):):):) Red Peppelino idag också:):):) och idag avr han lite mer envis, stannade någon gång och backade några gånger men jag var envis tillbaka så fick kom framåt endå.:):):):) Red til lDalkarsbo idag genom skogen och där både travade vi och galopapde, känndes bra den här gången han är so men gunghäst som malena säger:):) fick inte riktigt den känslan föra gången vi galopperade men idag så fick jag den känslan så det kändes kanon.:):):):) efter ridturen så fick de gå ut i gräshagen och mummsa på massor av grönt gräs:):):):) så glada och nöjda de var då.:):):):)
 
Resterande timamr p ådenna dag gick til latt damsuga huset och piska mattor, och så fick jag lite kreativitet och målade lite också:) Fotade gjorde jag förstås också.:):) sen har det absolut inte hänt något spännande alls idag.:)
 

Kommentarer
Syster säger:

Snuttkatterna, mysiga bilder <3

Jag råkade köpa mig dressyrmupparnas schabrak och lindor, färg brun på 60% rea, så vi har en snyggoutfit du kan fota oss i när du kommer på besök :P

Svar: Wiiiii, vad roligt:):) det komme rhan nog vara super snygg i.:):)
Frida

2012-06-28 | 18:15:22
Bloggadress: http://tildashav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback