ridtur på kvällskvisten

idag blev det gräsklippning på morgonen för min del och sen inte mycket mer.:) eftermiddagen bjöd på ett besök på biblioteket och där fann jag tre böcker, nu jeklar ska här läras om hästsjukdomar och lite annat hestigt, något nytt kanske jag lär mig.:):):)

på kvällskvisten blev det tur på Pepps och malena på Etta. Pepps är kort och gott en speciell häst som gärna vill göra på sitt sätt.:) men gillade honom ,han var lite som vinglan, bara man var lugn och pratade med honom så gick han framåt men han kunde lika gärna gå bakåt och in i buskarna och så små stegrade han lite men han avr fin att sitta på annars, väldigt följsam och lyssnade bra på rösten tycker jag.

meycket mer fanns inte att skriv om idag.:) så ses imorgon.:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback