Kasper

igår var ingen rolig dag för mig, Min kanin kasper har varit dålig sedan i söndags, har inte ätit och inte varit så sociall som han brukar. Att se sitt djur ha ont är det värsta som finns, han skrek varje gång han rörde sig, så igår eftermiddag kunde inte jag göra mer för honom, beslut är svåra att ta men detta var jättejobbigt, jag har lovat mig själv att aldrig låte djur lida, och nu hade han haft ont i nästan två dagar. Jag och pappa åkte till vetrinären, vetrinären kollade igenom honom och konstaterade att min kasper hade en tumör på magen så min kasper, min älskade kanin kasper fick en spruta och fick somnade in. 

Nu är kasper i himmlen med Kevin och de andra kaninerna vi haft, han hopapr under laddor och äter maskrosblad och massa klöver:) han slipper ha ont och är pigg och glad, kanske att han hittar en söt kanintös att umgås med också.

Kasper
17 April 2004 - 19 Juni 2012






<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3







Kommentarer
Syster säger:

Fina, fina <3<3<3<3<3<3<3



Kramar till dig <3

2012-06-20 | 17:54:55
Bloggadress: http://tildashav.blogg.se/
Elinor säger:

:'( <3

2012-06-20 | 19:54:59
Bloggadress: http://ellenelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback