jippi

Dagens första uppdrag idag var att åka och hämta göteborgssyster vid tåget i Tierp och dagens andra uppdrag var att backa in i en parkeringsruta utan att repa lacken på vare sig min bil eller bilarna runt om, båda uppdragen utfördes på ett mycket proffsigt sätt av en proffsig person.:):)

sen så åkte jag och syster och mammsen till sandviken för att fixa lite och efter det mot valbo där lämnade mammsen oss för att hon skulle hem, så ensamma blev vi men det klarade vi finnt, brände lite bengar och så åt vi på IKEA:):):) HUR GOTT SOM HELST!!:D:D:D sen så blev vi bussresinärer för mot gävle skulle vi också, och där brändes lite mer pengar och sen så gick vi på bio, den nya med snövit, faktiskt var den bra, men tror jag var lite trött för en sådan lång film, men bra var den och kan lätt rekomendera den.:):):) pappa var med han också.:):):):)

nu har jag skavsår i öronen för systeryster har pratat oavbrutet sedan hon klev av tåget i förmiddags, så får sätta in lite mossa i öronen i morgon så jag inte behöver höra allt.:P:):):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback