hej på er

idag tog jag sovmorgon.:) skönt:):) men vaknade då solen värmde på allt för mycket:):) det har inte hänt så mycket idag, målat lite på en tavla som jag har hållt på med ett tag nu och idag blev jag för en gång skull nöjd med den så nu är den offielt klar då jag signerade den också:):) så en bild komemr väl snart p åden också.:)

har även börjat på en ny tavla som antagligen kommer ta ett tag den också då min kreativa sida värkar tagit semester, har inte några idere alls om avd jag ska måla så kladar mäst med färgen så kanske det kommer fram någon ide snart:):)

och eftersom att hästjobbet ligger bakom mig nu så kände jag att bloggen inte får heta hästliv längre och inte ha den bakrundsbilden heller så här kommer den nya bakrunden, för tillfället tills jag har fotat lite nya icke hästiga bilder:):)



Ska som sakt fixa en lite roligare så småning om:):):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback