Duktig flicka

Regn även idag, Tisdag, så inge rolgit alls, har i alla fall varit duktig nu p åmorgonkvisten/förmiddagen.:) skrivit in mig på Arbetsförmedlingen igen och fick tillbaka två jobb som kanske kan vara intresanta, ett i stockholm och ett i utkanten av göteborg, närmare bestämt i Lerum, måste säga att det i lerum lockar då det är med hästar men jag är endå delad när det gäller hästjobb, har ju upptäckt att jag inte mår så bra utan dem men vill jag jobba nu var detta bara en tjänst på 75% och så var det på en ridskola vilket kan vara roligt.:) ska fundera lite till sen får vi se o mdet åker i väg en ansökan, kanske blir man västkustbo igen endå.:):) man vet aldrig. Skulle vara himmla roligt i alla fall och få lite närmare till vännerna på den sidan av landet.:):) 

Kommentarer
Elinor säger:

Fundera inte för mycket! Sök och sen kan man alltid tacka nej, man kan fundera under tiden som sjävla processen pågår när de kollar igenom ansökningar, sånt kan ju ta lite tid :D man kan ju alltid säga att man fått annat jobb om man kommit fram till att man inte vill ha det...

kram

2012-06-26 | 20:01:41
Bloggadress: http://ellenelinor.blogg.se
Knights säger:

Jag tycker absolut att du ska söka den i Lerum :D
Tror ingen skulle bli gladare än mig ;)

2012-06-26 | 20:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback