dagen blev kanon bra

Regnet har rasat hela dagen, men gav sig när båda systrarna lämnat byn.:) haha så nu är solen här igen.:):) trött som en råtta idag i alla fall men gladare mot kvällen då malena ringde och ville rida:) på med ridkläderna och iväg:D:D:D:D Åh de tvar så roligt att rida igen, haha har ju bara gått två veckor än sedan jag satt på en häst men en då, känndes otroligt bra endå.:):) jag red Etta i allla fall och hon är som vanligt mycket trevlig att sitta på, dock är hon mer intresserad av mat  än att gå rakt fram, men hon löser det genom att gå snett istället:):) så söt:):):) var super roligt i alla fall:) kvällen var så underbart fin:) perfekt ridväder:):):):):)

vet ju fortfarande inte riktigt vad jag vil lgöra med mitt liv än men det kanske blir ett till hästjobb man vet aldrig, manjag älskar ju dessa djur så otroligt mycket så, på något vis ska jag ha de kvar i mitt liv.:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback