Snö och kunder och en sen kväll

gårdagen , alltså fredagen var helt okej i stallet lite små sekt när man är klar med mockning och så och eftersom jag städade så mycket under torsdagen så fanns det inte mycket att göra. Lina och jag tog oss en tur och kollade staketen i hagarna så något fick vi gjort i alla fall, körde även in en ny höbal också.:) Vid lunchen kom tandläkaren till tuffis och Gucci och det slutade emd att hon hade kolalt ville, silvana och Linus också och alla hade de bra tänder, det var ville tror jag so mhad elite vassa tänder så hon fick raspa honom. vi fick också känna på tänderna vilket var spänande, tycker allt sådant är spänande.:):):)

På kvällen blev det bastu hos Emelie tillsammans med Lina, Emeline, Jessica och Linda och så åt vi super god paj som Emelie gjort och sen så åkte vi in till Varberg och gick till Oscars:):) det var trevligt men inte så mycket folk så vi åkte hem ganska tidigt, men tycker själv att det var trevligt i alla fall.:):)

Idag så kom det kunder på Linas Ponny Boy och det såg ut att gå bra de värkade intresserade efter de provat också så håller tummarna för att det går bra.:):) sen så började det snöa och det gör det än, helt vitt ute.:) trevligt tycker jag, blir så mycket ljusare då men usch för att det är så kallt:(:( frysser ju jätte mycket.:)

nä nu ska jag ut til lstallet och göra lite till sen så ska jag gå in i värmen igen.:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback