Lång promenad över stock och sten

Idag blev det långpromenad med min svarta klump:D:D Tindra blev värkligen kanonglad då vi gick iväg, hon är så ivrig hela tiden så otroligt roligt att vara med den hunden, blir glad bara jag tänker på henne:):) vi gick riktigt långt, två timamr var vi ute, gick först ner til ldalälven och sen genom skogen til lDalkarrsbo och så hem igen, och det var jätte skönt.:) och imorgon om det är bra väder och minus grader så har jag planerat en skriskotur på dalälven, isen kan vara perfekt då.:):):) om det blir så så lovar jag bilder:):):) ha en bra kväll så hörs vi imorgon.:)

Man kan inte bli annat än glad då hon komemr mot en med sådan energi och glädje.:):)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback