gårdagen och dagen

gårdagens party var trevligt, Cecilia blev glad för tavlan hon fick av mig vilket var roligt för mig, eftersom man vet ju inte hur personen i frågan ska reagera p ånågot sådant men hon reagerade possetivt så de var roligt.:):) är ju själv jättenöjd med den så då var det ju lite extra roligt att hon också gilalde den.:)

blev bjuden på smörgås tårta som var jättegod faktist är ju inte så mycket för sån tårta men den smakade gudomligt bra.:):) vi var nog runt tio personer så det var trevligt, jag är j udock en sådan so mmäst sitter och lyssnar och säger itne så mycket själv vilket jag stör mig mycket på men jag komemr mig inte för att säga något, så jag satt mäst och lyssnade p åde andra när de babblade men jag tyckte endå det var trevligt, fick ju träffa Cecilia och så även Theres so mjag inte träffat på år och dar så det var rolgit även det.:)
dansade också lite och det var rolgigt då jag gilalr bugg och foxtrot det enda so mvar lite problem var väll att jag vill styra men det fick jag ju inte men det var rolgit i alla fall.:):)

Idag har jag sovit och tagit det lugnt, blev ju inte jätte sent hos cecilia men sov länge i alla fall.:) sen på eftermiddagen blev det en sväng till morfar och mormor och de blev glada att se mig efterosm jag varit borta ett tag nu ås det var roligt att se dem också.:)


Här är en bild p åtavlan som Cecilia fick.:) är so msakt var mycket nöjd med den.:)


Kommentarer
Inger säger:

Fantastisk tavla Frida! jag tycker den är härlig både i färg och motiv. Måla mera!

Kram, I

2012-01-11 | 00:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback