De bästa fotominnena från 2011

OBS!!!!VARNING FÖR FOTOBOMB PÅ HÄSTAR!!!!! OCH LITE ANNAT OCKSÅ MEN MÄST HÄSTAR!!!!


Frost på mitt fönster



GUSTAVSSONSARNA:):):) De tre stallkatterna på Bergsgård








De Röda damerna (Zypresse, Foxy Lady, Chardonnay, Unea S och Etta)



OCH SÅ SVARTVIT (Unea S, Ville, Glampi, Konjak (hunden) och Rolex)



De Grå pollarna (Ufee, Cash In och Cezane)




På Träning och Tävling

Så detta var nog en god inblick i hur mitt liv har varit detta år, det har beståt av Hästar:):) men jag klagar int eför jag ahr ju haft de bästa hästarna att ta handom också så, jag kalgar inte.:):):) är bara glad att jag ahr kunnat fota så mycket som jag har gjort endå.:):) hopaps ni gillar bilderna lika mycket som jag gör, och ni vet ju att det bara är att Klicka på bilden om ni vill se den i störe format.:):)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback