burrrrrr vad kallt

idag har det blåsigt och inte alls varit roligt att vara ute, men hästarna vill ha sin dagliga kärlek så de fick dom och så har jag ridit idag igen på Silvana och honm var inte som jag trodde att hon skulle var, blev besviken. Det känndes som om man satte sig på en femtonårig ridskolehäst som bara vet vad fyrkantsspåret och stora volt var för något, hon var hemsk, men mot slutet blev hon lite bättre, fick lite hjälp av bästa Lina men kommer ju inte ha några armar och ben kvar imorgon men de tblir ett annat äventyr det.:)

efter jobebt åkt ejag till Apelviken för att fota solen som var på nedgång flr syster hade sakt att de tvar jättefinnt där, men det enda jag såg var gråa moln och massa kajor och en tom strand, blåste gjorde det också så när jag åkte henm så lyste COOP skylten så blå pch fin att jag styrde bilen ditt och köppte mig lite godis som tröst.:):)





Fick tre bilder som jag är nöjd emd i alla fall:D:D:D Så lite kul var det en då at åka til lhavet:):)


Kommentarer
Elinor säger:

men det är ju den söta kustbevakningens båt du fått med på bild :D :D hihi vad skarpsynt jag är :D det var fina bilder!

kramis

2012-01-26 | 20:51:40
Bloggadress: http://ellenelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback