bra dag

idag ahr det varit bra, hästarna har varit snälla och eftersom det är mörkt ute vid åtta så släppte jag max lös i ridhuset och när han avr klar med det var det lagom att ta ut de andra hästarna i hagen.:):)  sen mockade jag och tog in hö på förmiddagen, körde ridhuset han jag med också innan lunch:) Efterlunchen så skulle jag rida, Linus var det som ville ha sig ett pass.:) gick bra tycker jag men mun rumpa kommer vara död imorgon:) Men sånt får man ta.:)

efter det var klockan mycke tså hästarna som var ute ville in, och sen fick de mat.:) jag har även städat lite i skåpen och plockat bort sådant som är trasigt och inte använs så mycket. får nog ta mig en städvända i förådet någon dag också, för där lär det väll finnas en hel del saker.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback