trött på allt

idag har det varit en sådan dag som varit helt tröttsam, rakt igenom tröttsam, trotts att jag avr ledig igår så kännde jag mig lite tom inom mig idag:( hästarna har varit lite smått odrägliga hela dagen, så jag har varit ltie irriterad p ådem alla känns det som, jo så är det idag, tröttsamt.

men så någon gång p åeftermiddagne så ändrades hela min trötthet til lglädje och lättnad:D jo för jag skulle rida först Ville, han var jätteduktig men det var inte det som gjorde att jag blev så glad, nä det var faktiskt Linus so mgjorde mig så glad. Han var helt otrolig idag, framåt och taggad, hur rolig att rida som helst, jag blev så glad att han var sån idag, har inte känts så bra förut so mdet gjorde idag, och inte nog med det han var mjuk och följsam också, en helt annan häst, hoppas han ärlika fin nästa gång jag ska rida honom för denna ¨gång var ju den bästa jag haft med honom sen jag började rid ahonom.:):):)

och så kom det nytt spån idag också och när jag skulle öppna kontainen så istället för att låsa up pden så låste jag den av någon anlednign så den gick ju förstås inte upp, jag blev arg och det hjälpte ju inte förstås så jag blev ännu argare och den gick fortfarande inte upp och så kom Lina och låste up pden och den går upp med det samma. jag kännde mig ganska misslyckad, men glad endå.:):)


soluppgång, så här finnt har jag det när djuren ska ut i hagarna.:):)


Häst och sol är fint att fota:D


Gustav myser i vinterkyllan.:D


Höberg. Hästarna behöver inte vara hungriga.:):)


Fina Linus, som var så duktig idag:D:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback