nu blev jag besviken

idag så har de tvarit så där, humöret har int evarit på topp, jag har varit trött och lite små besviken, men annars har det varit bra, Lina är bäst eftersom man kan prata med henne om allt och lite mer och så har hästarna varit helt okej också, har inte behövt bråka med dem idag i alla fall, så det är ju positivt.:)
och vid lunchen kom tanddokton till oss och kollade tänderna på Banner, Zermi och den nya som kom i lördags. Bäde Zermi och den nya hade små hakar så de raspades och Banner fick en riktig genomkörare, han hade hakar han också så de raspades bort och så hade han en dold vargtand som plockades bort, och till det så kom vetrinären för att ge honom lugnande eftersom tandläkaren var tvungen att skära lite och så, och han fick ganska mycket lugnande så han höll på att stå på näsan, stakaren, han blev så trött att han inte hittade balansen riktigt, men tanden är borta nu och han värkar må bra igen så det är ju bra.:):)

på eftermiddagen så började det snöa också så det var ju mindre roligt, hästarna fick komma in och så fick några gå i skritten och så var dagen slut. åkte och handlade mat och sen lagade jag korv med stuvade makaroner, första gången jag gör det och det blev riktigt bra.:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback