Full rulle och Löshoppning

idag så har jag värkligen haft fullt upp hela dagen, skönt faktist, att ha något att göra hela tiden.:) började som vanligt med att släppa ut hästarna i hagarna sen blev det mockning av stallet och så satte jag Lunus i skritten emdan jag mockade åt honom och efter det var stallet klart, klockan var då halv tio så jag beslöt mig för att rida Linus redan då eftersom jag även skulle rida Ville diag så då tyckte jag att det var bra att dela upp ridningen lite.:) så på med grejorna på Linus pojken och  upp i sadeln.:) han började genast bråka lite men jag baknade på honom och efter 40 minuter så gick han riktigt bra så då fortsatte jag i 10 minuter till bara för att lixom och efter det var vi båda ganska trötta tror jag, pysslade om honom ordentligt efteråt och myste jätte mycket med honom.:):)

Sen körde jag in hö och fixade lite inna det var dax för utfodring igen.:)

Efter lunchen tog jag in Ville för att göra i ordning för ett pass med bommar.:) han avr fin idag lyfte finnt på tassarna och så var spegeln jätteläskig att gå förbi men vi tog oss igenom den lila krisen också:):)

och efter det så körde jag in hö i stallet så det skulle finnas till im orgon i alla fall:):) och så kom Lina och då blev det förstås en massa prat om allt och lite till, hon hade ingen motivation till ridning idag så jag hjälpte henne att löshoppa Nanner och Zermi:):) de var finna båda två och det hoppade hinderstöden ut kan jag säga:):) och det bästa var att jag fick med dem på bild:) någorlunda bra bilder i alla fall.:):)






Zermi p åde två övre bilderna och Banner på de två undre:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback