en dag av ledighet

idag har jag avrit ledig, skönt att sova lite längre än vanligt.:):) har mäst tagit det lugnt idag, var till varberg och fixade emd tågbiljetter till och från stockholm i mars, ska ut på äventyr då men emr om det längre fram.:) och när jag går där mot stationen så ser jag någon jag känner igen, men han går för långt bort och ganska snabbt så jag säger inget utan fortsätter för att fixa mina biljetter.

sen så blev jag kvar in the city of Varberg i nästan två timmar och hur man lyckas med två timmar inne i centrum  har jag ingen aning om, men det lyckades jag med i alla fall. köpte en bok på bokia om fotografering och den var special då den var som en guide för D5000 den systemkameran som jag har så blev mycket glad att jag köpte den.:):)

och så blev det lite bus med konjak hemma på gården och en promenad i fina vårvädret också bara för att jag var tvungen att göra av med lite energi.:):)





Konjak älskar sitt gummiben och hon älskar nog vårsolen lika mycket.:):)

Min arbetsplats stallet i vårsolen.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback