Trött

Idag var det tufft att stiga upp ur sängen, var ju uppe varje timme fram till tolv i natt på grund ut av Boogie, efter det så st'llde jim upp att kolla honom vid tre tiden så jag och annis fick sova, dock så sov jag inte super då Boogie stod och skrapade i golvet hela natten, så idag ahr jag avrit trött men försökt mig på ett glatthumör endå.:D
Var ju lite att göra innan kittel skulle komma vid lunchen så vi jobbade på i ett ganks bra tempo så de flästa hästar var klara till lunch.:) och så kommer beskedet om att Kittel INTE kommer!!!!! Han kunde inte flyga från tyskland då de var strejk på flygplatsen, så allt kittel fick ställas in! TRÅKIGT, hade ju sett fram emot dettaoch så blev det så här, INTE OKEJ!!!
 
Eftersom det blev som det blev så tänkte (jag i alla fall) att vi skulle få sluta tidigt idag men Nej så blev det inte, kvart i åtta kom vi från stallet så nu är jag ännu tröttare än tidigare, så snart ska jag sova, men först jolkalendel på SVTPLAY.:):):):)
 
För övrigt så började vi klockan sex idag också så det var tunkt hela dagen med tröttheten men tyckte jag klara det bra. Och just det fick rida Svante idag och fick lite tips av Mads:):)
 
Imorgon ska jag med Jon ut till den andra gården och sen ska jag även rida svante igen.:)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback