tråkigheter

Idag så hände något som inte fick hända, Boogie som tidigare i veckan skadade sig i hagen fick i dag somna in och gå vidare till trappalanda. Jag var tack och lov ledigt under förmiddagen så jag behöve inte se honom iboxen eller se honom död, men det känns i hjärtat när ett sådant stor djur går bort. Även fast jag  inte hade någon seciell relation till honom så är det sorgligt endå, jag fick ju endå chansen att rida honom några gånger och han var ju en hästmed en otroligt stor personlighet, tänk er själva att få en stor hästmule på axeln och så står han abra där och myser, det är inte alla hästar som gör det.  Det som hände med Boogie var att han lagt sig ner i boxen under natten och kom inte upp då benet gått av (troligtvis) så vetrinären kom och gav honom en spruta så han somnade.
 
Resten av dagen har varit lite nerstämmd men vi har endå jobbat på och blev klara vid fem tiden, red ut med Elsa också hon på Chagini och jag på HM gick kanon mysigt att få komma ut lite tyckte jag, sen har jag fotat Elsa lite också då hon red chagini.:):):) blev helt okej bilder tyckte jag.:):)
annars har det varit en lugn dag idag tycker jag, har int ehänt mycket mer än så.:):)
 
Lite elsa och chagini på utebanan.:D:D
chagini.:):):)
Från hästryggen på HM:D:D:D:D
Helem och Lorenzo kom förbi också när kameran var frame:D:D
Chagini.:D:D:D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback