tillbaka igen

Nu är jag tillbaka på Segersta igen.:):) åkte hemifrån vid lunchtid och så han jag inte långt förän en varningslampa började lyssa så fick stanna efter vägen och så fick pappa komma och hjälpa mig, kom tillslut iväg igen och körde hela vägen som gick strålande.:):)
jag länktar till imorgon då jag får jobba igen.:):):) hoppas på att det blir en bra dag.:)
 
Ledigheten har varit bra annars, har inte gjort så mycket mäst tagit det lungt, fick finna julklappar som jag komme rfå bra användning av fram över tror jag.:):)
 
Från och med imorgon sk ajag försöka att få ihop lite längre blogginlägg, får se hur det går men det kommer nog hända lite mer nu när jobbet kommmeri gång igen.:):)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback