Ridit unghästar

Idag följde jag med Jon till gården och hjälpte honom där.:):) Fick rida två hästar där Wesky och den andra hete Dancing Queen båda avr roliga tyckte jag.:):) vi var klara på gården vid tjugo över tio och när vi kom tillbaka till Segersta så red jag fram HM åt Mads, så det har blivit lite ridning idag.:):) till lunchen fick vi potatis och typ köttbullar i någon sås med morötter i, det var Mantas som lagade lunchen men gott var det:):) sen fick vi efterrätt idag också en kaka som Mads och Maria hade med sig:):) den avr också god:):):)
 
Eftermiddagen bestod av att longera Svante för mig och han sjönk ännu längre ner på min favorit lista kan jag säga. Sen var det ju försåts mockning, fodring, kolla hästarna och sen promenera med några också.:) usch vad tråkigt det är att promenera med hästarna alltås, tycker jag.
Mer har int ehänt idag så det blev kort här idag.:):)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback