Rida på GP häst

Idag har vi varit duktiga, gjord eklart nästan alla hästar innan lunchen, så bra jobbat på er alla som jobbade idag:):) Dagens stora händelse var att jag fick rida fram Weine åt Mads.:D:D Var lite nervös men kan säga att jag sprang ganska fort och hämtade hjälmen då han sa att jag skulle rida fram honom.:D:D Inte varje dag man får chansen att sitta på en GP häst precis:D:D fick beröm också till på köpet å idag har jag sträkt på mig lite extra:) och Mads lovade att skrika på mig om jag gjorde något tokigt, haha och tur var väl det att jag inte gjorde något tokigt idag.:):)
Red även fram Svante åt Jenny, usch vilken tråkig häst, och fy sjuton vilken hemsk sadel han har.
 
fixade med Prada också idag, hon var jätteduktig.:D:D hon har värkligen förändrats på de här dagarna.:):)
På eftermiddagen upptäckte vi att några av vattenkopparna i uteboxarna frusit så nu måste vi bära vatten till dem, suk vad jobbit kände jag direkt. Och så skulle jag städa i launchen idag, och när jag står och diskar så börjar Antonia bråka med mig! hon öppnar skafferiet bakom mig rygg så när jag vänder mig om så är det öppet och jim som också var där hade inte öppnat det, så det msåte ju ha varit Antonia!! Vågad einte gå hem till herrgården sen utan ringde till syster i götet så jag fick liet sällis, och då börjar hon skrämma upp mig ännu mer, genom att säga, "vänd dig inte om hon hanske följer efter dig!" hur snällt är det igentligen nrä amn redna är rädd. Inte okej, okej!:)
 
Gahdaffi
Prada
Zick Zack
Lilla stallet inbäddart i snö:):)
Ridhuset, så finnt med snö på taken:):) och vilekt underbart väder vi haft idag, sol och blå himmel:):):)
Hagarna:):)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback