Löshoppning

Japp, dressyrhästar kan också hoppa, vi löshopapde nästan alla hästar idag, tog sin tid men hoppa fick de.:) humöret har int evarit på topp idag ocg det gick ut över de andra lite gran, men inte mycket hoppas jag. min uppgift i det hela var att springa med hästarna in mot hindret och där släppa taget om den så den fick hoppa själv. Gud vilken luddig förklaring men hoppas ni förståd. Jag ahr då aldrig löshoppat hästar på det viset men, så gör man tydligen på treårs testet så det var väl mer därför vi gjorde så. Men vi hade en god rast men varm choklad med grädde i och underhållning då jon tog sig ett hopp över ett 120 hinder.:):) roligt roligt:):):)
 
Ananrs har jag fått rida fram Boggie åt Mads idag, promenerat med Weine, candyman och jimmy. Burit vattenhinkar til luteboxarna och så lyckades jag meda tt låsa in mig i Monets box, först tänkte jag att jag skulle stanna kvar där och skrämmas lite på den som kvällsfodrade emn kom fram till att det var många timmar kvar tills den så jag fick klättre ut ur boxen för jag nådde inte låset med handen. INTE OKEJ!!!
Lyckades också men att köra fast med foderkärran på morgonen i snön som drivit så mycket så jag  körde fast.
 
Har snöat och blåst mycket hela dagen så hästarna fick gå in vid lunchen, tror de tyckte det var skönt.:):)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback