Bra dag

Nu har dag avslutats i stallet, eller den avr klar vid halv sex men nu har jag duchat och bänkat mig framför TV och väntar på Bonde söker fru.:D:D
Dagen har varit bra annars, Jag har ridit fram Svante åt Mads och så har jag broddat weinre så han kan gå ut på promenad i snön.:):) longerat HM i snön på utebanan, han var jättepigg:D:D  Lagade lunch idag också, blev korvstrågannoff och ris :):) och gjorde extre mycket idag så nu har vi mat för en hel vecka tror jag.:):) haha blev lite väl mycket, nästa gång blir det precis lagom.:):) 
 
Har även varit lite bråkig idag också med Jon, haha har värkligen roligt med honom, vi bråkade med Annis och Elsa då de gick upp på logen, hehe:):):)
 
Imorgon är jag ledig så då ska jag ut och fota lite:D:D:D men jag ahr ju fotat lite vinter redan kom jag på här har ni vårt finna träd som står framför herrgården.:D:D:D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback