hemma igen

Nu är jag hemma igen.:D:D:D har haft en super duper helg hos syster:):):) åkte med ett tåg 08.42 från götet och jag skulle vara hemma vid 13.45.... Två timmar senare kom klev jag av tåget i gävle, de två timamrna so morsakade förseningen var ett signalfel som det så finnt heter mellan södertälje och flämingsberg.
 
När jag väl kom in till stockholms central så hade mitt odenarie tåg gått för två timamr sen så fick ta ett som skulle avgå 14.23 mot gävle. Det var ett SJ3000 tåg det allra senaste tåget i SJ sortement:):):) super fränt tåg, hade en liten Tv precis innan för dörren där all info om resan fanns, När tåget avgick, vilka tider den anlände till stationena efter vägen och vilka anslutningar som fanns på stationena de stanade vid, hur ballt som helst.D:D:D:D och så kunde man se hur fort tåget körde och vad klockan var.:D:D:D och så fanns det en liten väskhylla vid varje stolsrad närmast fönstren, as bra ju, då kan man ju ta med sig en liten störe väska som man kan ha såt där, dock så kan ju bara den som siter närmast fönstret utnytja den hyllan emn en då, mer lats för väskor är ju alltid ett pluss.:D:D:D:D
 
Kom fram till gävle två timamr försent alltså men där stod mamma coh pappa coh väntade på mig:D:D:D:D:D så då blev jag glad igen.:D:D:D:D
 
SJ 3000
 
I OS i dag så är det dressyr och där gick patrik och tinne vidare till final:D:D:D:D Roligt roligt:D:D:D:D Finalen är på torsdag:D:D:D:D:D:D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback