vilken dag och så EM GULD på det

idag har vi haft ett bra tempo tycker jag, blev själv förvånad över hur fort det gick för oss, var klara med stallet vid halv tio :o redan det var bara två uteboxar kvar då, så det var ju riktigt bra jobbat.:):) sen så fixade jag till Cezane till Richard som skulle hopap henne och så fick jag klippa klart Adinus också vår finan svarta pärla som är 1.72 hög och ja ni fattar jag ser inte över honom så är glad att Sofia klippt ryggen och rumpan på honom.:):) ska försöka få med mig kameran någon dag så jag ska fota lite på polalrna, det har ju kommit ganska många nya och så så det kan ju vara lite rolgit för er att se dem små djuren:D:D

Fixade även emd lastbilen, eftersom de kom hem redan igår från tävlingen så hjälpte jag anna att ta av skåpet och fodret som var kvar.

Eftermiddagen blev väldigt lugn bytte lite på hästarna som var ute och fixade med lite små saker i stallet:):) det är så rörigt överallt i alal skåp och sånt så jag tog tag i ena tävlingsskåpet idag så det ser någorlunda bra ut, så pass att man inte får allt över sig då man öppnar skåpdörrarna i alla fall:):)
Sen fick utrymmet där skrittbvandet står sig en omgång av mig också, så nu är det även lite finanre där:):)

Sen från ingenstans kom Regnet, det öcste värkligen ner och åskan kom ockås så det blev lite små bråttom att få in pollarna, tur att bara fyra plus två var ute så det gick ganska fort, dockså gick ju Gucci och silen borta  skogen så Anna och jag små sprang ditt och hem igen men vi var lika blöta som hästarna då vi kom in i stallet.:) tur att vi har ett torkskåp i huset så nu är nog alla minakläder torra igen:D:D:D

sen så gick jag ut i stallet för att prata med Evelina som packade ihop alla menas saker för de åkte ifrån oss idag, SNYFT!!!! vill så gärna att hon skulle vara kvar, sjuton gubabr att hon har ett år kvar på gymnasiet!!! och så pratade jag med Lina lite också för hon var och tog handom Zypresse:):) sen följde jag med Lina in till Emelie för där var EM Finalen i full gång och det var spänadne:D:D och inte nog med att det var det, Svergie vann allt sammans:D:D:D:D:D ROFFE TOG EM GULD:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D åh de var så roligt att se:D:D:D:D:D:D häan är värkligen värd det:D:D:D:D:D:D:D

nu ska jag inte göra mer idag, har stänkt av tankevärkstan för denna dag, den slås på igen imorgon klockan 8:00:;D;D hare bra tills dess:D:D


hej hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback