på äventyr

idag så har det varit en lite annorlunda dag, har bara varit på gården under förmiddagen för efter lunchen så åkte jag och Sofia till Falköping, till Stall grevagården för att hämta hem en 4 årig hingst:):):):)

Kom till stall grevagården 40 minuter innan Lastbilen från Lettland kom så vi fick vänta för på dne lastbilen stod Hingsten vi skulle ha med oss hem.:):) så vi satt i AMrikas kök, det är hon som har handom hela stället och pratade och jag fick en söt kattunge i knäet som somnade där i en liten bol av päls:):) SÅ söt var den:):)



sen så kom då lastbilen med hingsten och elva eller tolv hästar till och de lastades ur och jag ahr då aldrig sett så många magra och taniga hästar förut, hovarna såg inte jätte trevliga ut och manar och svansar stod åt alla håll, men våran hingst såg riktigt fin ut, bra hull och ja resten var väll kanske inte en syn för ögat men han kan nog bli fin med en liten makover:):)



En ganska kass bild från mobilen på Våran 4 åriga hingst som heter Cernador:):)



Och så fick jag ju träffa Fonds också, för sista gången fick jag träffa honom, för imorgon åker han med en lastbil tillbaka till Lettland där han ska värksamma i Avel.:) kommer sakna den hästen en hel del men kommer minnas honom som den snällaste hingsten jag någonsin har hållt på med.:):)




Kommentarer
Marianne Myrstad säger:

Hei! Søkte tilfeldigvis på Cernador på google, siden jeg har kjøpt ham nå! Kan du ikke kontakte meg på mail: [email protected] eller på facebook: Marianne Myrstad? :)

Mvh Marianne Myrstad

2012-10-07 | 16:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback