regn och rusk och inflyttning

idag har det varit bra att jobba, har dock blåst jättemycket nästan storm och uinder eftermiddagen så blev det värkligen storm och regnet bara öste ner inge roligt men men så är det ibland.

har inte gjort något specielt idag när det gäller hästarna, som vanligt mockning utsläpp och insläpp, plockat lite i förådet gjorde jag också så nu syns golvet ännu mer:D:D efter jobbet så hände det där emot något riktigt skojigt:):):) jag började packa ihop mina saker för inflyttnig i den nya fina lägenheten:):):):) super roligt:):) Fick hjä'lp med säng, byrå av Ingbritt så nu är allt ute ur baracken nästan i alla fall TV är kvar där inne men dne får vi lyffta in i morgon och så kommer det en ny soffa imorgon och gaderober :D:D

su resten av tiden fram till fodringen så packade jag upp och fixade, skönt att få flytta in först så man får ordning på sina saker innan Karros efterträdare kommer med sina saker:):):)

fick dra på mig regnjacka och regnbyxor och stövlar då jag fodrade för det regnade och blåste så förfärligt och stakcars Gucci och Silvana stog i sin hage under några björkar eller jag Gucci stod under alla björkar som fanns och Silvana mitt i hagen.:):) så fick skynda mig men så dök Sofia upp och hjälpte mig:):) så det gick dubbelt så fort:):)

Nu ska jag inte göra mycket mer idag, så hej då:):)

Bilde rpå lägen heten komme rnär allt är klart så det ser snyggt ut :):)

Hej då så länge:):)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback