ojojoj vilken träningsvärk jag har

dagen har varit helt okej:):) inte något galet som hänt och allt som vi skulle göra gjordes (nästan) :):) klippt maxtax idag så nu är han fin:D:D kört traktor har jag också gjort och lite annat smått och gott:D

på kvällen kom det kunde roch kollade på Cernador och Chardonnay tror det gillade donna:):) men vet inte så noga:)

Nu väntar jag på att True blood ska börja med alla finna vapisarsvamisar:):) sen ska jag sova och imorgon ska jag avra ledig så då ska jag passa på och fota lite om vädret är bra nog för det:):):):)

och så ska vi inte tala om vilken träningsvärk jag ahr i ryggen och benen, Richard-träningen var ju som ni vet ganska jobbig igår men väldigt bra. :):) kommer värkligen att utväcklas med min ridning om jag får hjälp av honom:D:D  länktar redan till nästa lektion:):)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback