Ledighet

idag fick jag en efterlänktad sovmorgon:D:D:D vilket var mycket mycket skönt:):):):) åt en svag frukost eftersom jag inte var så hungrig klockan halv elva:) hoppsan så länge sov jag idag:):) knäppte på Tv och kollade på Top model samtidigt som jag satt mig vid daton och kom på att jag skulle kolla om The Vampire Diaries sesong 3 hade börjat visas på  http://www.free-tv-video-online.me/ och det hade dne så dreglade ner mig i de två första avsnitten:D:D:D

Sen efter det tog jag tag i mitt liv pch åkte för att handla mat, men då jag kom till korsningen så kom jag på att jag skulle fara till Helvetet i stället så jag åkte ditt och tog mig en titt:) med helvetet menar jag Ullared, för fy fassen vad jag ångrade mig då jag kom ditt för det var sjukt mcyket folk där men jag höll ut i en timme sen ville jag inte mer, hittade i alla fall ett par till ridbyxor och ridstrumpor:) och så fick även sesong 1 och 2 av true blood med mig hem och även sesong 1 och 2 av Teh vampire diaries:D:D:D så är nöjd endå:):):)

då jag kom hem til lgården igen så var det kunder där så jag gick till ridhuset och kollade:D:D och så frång ingen stanns så ringer Inger till mig min fatastiska faster i stockholm tror vi pratade i en timme om inte mer:):):):)):):):):):)):):):):)

Sen tog jag tag i livet ytligare en gång och denna gång så tog jag mig faktist enda till Coop för att få fatt i lite mat:D:D gick bra kom hem emn lite god mat i alla fall:D:D

nu kolalr jag på IDOL men är inte så inne i det men kollar endå:):)

hare bra till imorgon:D:D hej då:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback