LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG DAG I STALLET

idag provade Anna och jag något nytt, :):) hon tog ut alla hästar i hagarna och skritten medan jag mnockade hela stallet, Funkade perfekt och imorgon ska vi bytta och se om det också funkar:):) hopaps på det:):) Annars har dagen fluttit på skottat gössel med trakton och kört iväg med mögligt hö har jag också gjort:):) kört gårdsplanen och mockat grushagarna, städat lite här och där och gjort finnt, men man kan ju inte hoppas på att det kommer hålla sig finnt då det är ett stall vi pratar om här:P:):)

kom in från stallet klockan 22:04, och då undrar ni säkert var för då? Jo det beror på att Jhon en vetrinär som är jätteduktig kollade på sex stycken hästar och behandlade fyra av dem, och igentligen skulle han ha kommit vid fel halv sex men så fick vi bud om klockan sex halv sju och sen kom han kvart över åtta!:/:/ lite less blev jag på allt då, men tack till Anna som tog Springturerna med alla hästar:):) det var värkligen toppen:):) får gottgöra henne någon annan gång:):)

Nu ska jag sova:):) hej då:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback