en jordenrunt resa i en ända stad

idag har jag varit på en jordenrunt resa, började i new york och fortsatte till indien och sen så var jag en snabbis i grekland också:):)

Det bästa som hände idag var att jag inte behövde betala något på tåget upp till GBG, för Syster jobabr ju på Ö-tåget och serverar och så had ehon pratat med tågvärden och hon tyckte det var okej att jag kunnde åka gratis så:):) glad töss hoppade på i Varberg:D:D:D:D
 
Nä så var de tinte jag kom bara till Göteborg men med koppling till dessa länder så var jag in i en kläddaffär som heter NewYorker och så blev det en sväng in på Indiska och sen åt jag på en Grekisk resturang:D:D och allt detta gjorde jag med min helt fantastiska syster:D:D






Finnaste syster :D:D skönt att träffa henne under en dag:)

Denna finna röda stickade sak köpte jag plus den lilla söta mössan:D:D

Åt höger sitter Elinor och åt vänster sitter jag:):):) det är det vi har gjort idag ätit mat och fikat på fik och ätit mer mat:):) mycket mat har det blivit:D:D

Kommentarer
Elinor säger:

haha ÄLSKAR SISTA BILDEN!!!!!!!

<3

2011-09-21 | 22:35:18
Bloggadress: http://ellenelinor.blogg.se/
Syster säger:

Åh, älskar mössan, du ser ut som ett sånt där frukt barn i barnböckerna vi läste som små, typ jordgubbe eller nått :D

Kram <3

2011-09-21 | 23:12:29
Bloggadress: http://tildashav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback