En dag som vi hunnit med mycket på

idag så har vi varit tre stycken i stallet, kanske lite överdrivet mycket, eftersom det inte finns jättemycket att göra men, under helgen har jag gått och sammlat på mig en hel hög med grejer som skulle göras så vi hade fullt upp hela dagen och den enda av oss som var lika pigg vid fyra var jag, de andra två värkade vara helt slutkörda.:):):):)

vi började med att ta ut hästarna och mocka och allt det vanliga, sen så tog jag tag i hängrenorna på stallet och öste ur alla gamla löv och lera från dem så nu han regnvattnet rinna iväg lätt.:):):)

Sen ahr vi kört in alla hinder från utebanan, eller det var meningen att vi skulle bära in dem i förådet i ridhuset, men det var så tungt så jag hämtade fyrhjulingen och så la vi bommarna på den och så körde jag.:):):):) mycket bra ide tycker jag:D:D då vi var klara med det så började det regna så vi tog in alla hästar som var ute sen så gick vi ner till ridhuset igen:):)

och där skulle vi ha ut salt på underlaget så det inte ska frysa i vinter, här körde jag traktor med salt i skopan och Evelina och Anna öste ut det emd spadar.:)

kan bero på varför jag inte var aså trött efter dagens slut, jag hade ju kört både fyrhjulingen och trakton medan dom burit och konkat på allt:):):) haha busisfridilinis var i farten:):)

har även kört in hö och kört ut mögligt hö och så gossat med polalrna och fixat skritten.:):) helt galet var det har gått undan idga och mycket har vi gjort.:) hoppas på en lika bra dag imorgon.:):):):):):):)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback