en dag som jag kan tänka tillbaka på då det känns jobbigt att jobba

idag har varit en kanon dag.:) började med att städa rummet eftersom jag åker hem till Varberg i morgon, sen så ringde malena och frågade om jag kunnde hjälpa till med Etta och det ställde jag upp på, hon är ju trotts allt en mycket trevlig häst.:) Hon skulle nämligen skos och malena skulle hämta hem pepps så jag var alltså där då steffan kom och skode etta:)

och igår så hände det något roligt då jag satt och skrev på bloggen så ringde det en person som jag saknat otroligt mycket nämligen Cecillia, bästa vänne från barndomen och bästa vänne nu också:):):):) hon ringde till mig och så bestämde vi att vi skulle hitta på något idag så vid tre tiden kom hon ut til lmig i sevallbo, var hos Etta då så hon kom ditt:) Sen åkte vi hem till mig en snabbis och så satt vi och pratade en stund:) och efter det så åkte vi hem till henne i söderfors:) och vidare till hennes polle Bosse:D:D en söt fux men som var lite envis:) fick lite fina bilder på när hon red:):)





Tog ju betydligt fler bilder men de här två gillade jag bäst:):)

och så i stallet där bosse bor så fanns det två grå ullbollar:) som jag blev kär i:):) och det bästa av allt var att de kunnde ha fått plats i min kamera väska men det är dumt att ta saker som inte är ens egna, men jag ahde så gärna viljat ta med dem hem:D:D:D så söta var de:):):)





har haft en helt otroligt bra eftermiddag i alla fall, den kommer jag leva på länge:):):):)

hare bra imorgon komemr jag hem till  varberg igen hej så länge:):)

Hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback