En dag med lite sol

idag har det varit lika finnt väder som det var igår:D:D så skönt riktigt höstväder:):) hoppas på finnt väder hela veckan speciellt den dagen jag är ledig så jag kan ut och fota lite:D:D så det även blir lite höstkänsla på bloggen:D:D

idag har vi jobbat på som vanligt, förmiddagen gick åt till mockning och sopning:) Anna tog tag i att skrubba krubborna idag medna jag gick igång på att utrotta spindelväven i fönstren med en diskborste:) resultatet blebv en spindelinvation eftersom de hade byckt bon i fönstren så bara kryllade det av de små djuren, dock var inte alla så små, vissa var riktigt stora, tur man inte är rädd för dom.:):)

han även med en körlektion med Anna, då hon ville lära sig fyrhjulingen så först körde jag up ptill Guccis och miras sommarhage för att fixa vattentunnorna för vinten, eftersom hästarna inte går där mer nu, sen fick anna köra hem till gården igen:):):) hon fixade det galant.:)

Efter lunchen så red Richard Ante och Cezane och var emd då han hopapde Cezane var roligt att se:):):) det gick så där, han är så rolig att jobba med, för han lättar på stämningen en smulla så man bara måste lee när han är i närheten oavsätt vilket humör man är på så bara leer man.:D:D

sen har det inte hänt mycket mer idag, efter jobbet så satt jag och Anna och tog igen oss på trappan, och så kom Richard också då han just kom hem från sin springrunda så satt han och pratade lite med oss om allt och inget:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback