en bra dag men en tråkig dag

idag ahr jag varit på bra humör också:D:D så roligt att va tillbaka.:):) måste ha varit snabb i morse för jag avr klar med mockningen vid tio och då hade jag då både mockat och släppt ut pollarna i hagarna:):) kännde mig duktig då i alla fall:):) sen så fixade jag lite med höet:) och efter lunchen så körde jag traktor för att det var två stycket dåliga balar p åjöselstacken och de ska inte vara där utan i skogen. vi har en plats där vi slänger gamalt och dåligt hö på i skogen, så det fixade jag efter lunchen:):):) och så gick jag med några pollar som är lite sjuka så de får inte gå i hagen:( men ut fick de komma i alla fall:):)

sen så har det hänt något tråkigt idag också, min kära Karro har flyttat:'(   :(:(:(:(:(:(:( är så tråkigt men hon ska ju flytta till holland och jobba där med hästar så jag hållaer alla tummar och tår för att hon ska trivas och att allt kommer gå bra för henne:):) men det 'r tråkigt att hon har slutat här trivdes så bra med henne:) :D:D:D hoppas att den nya kommer vara lika bra som karro:):)

 
har även ridit idag också!!:D:D:D Cezane var det som fick sig en tur:) hon var inte riktigt den häst som hon brukar vara sur och ville inte, red först på åken och där var allt läskigt så gick in i ridhuset och där var allt super tråkigt tyckte hon, men jag kämpade på i en halv timme och då red jag största delen av passe tutan stigbyglar och jag satt kvar trots hennes bocksprång och dumheter:):):) så jag kommer ha träningsvärk imorgon:) haha men så är det:):):):) 

var väldigt ensamt på gården då Lina också åkte hem för dagen, bara jag kvar på gården och hästarna:)

imorgon ärd et nya tag igen.:):) ny vecka nya äventyr:):)

Hörs och kanske syns vi till och med:):)

hej hej så länge:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback